Rose

Äntligen hemma i sängen. Mina fötter dör av värk men det var värt det. Hade riktigt trevligt ikväll faktiskt.
Iförda guldklänningar har jag och de andra modellerna minglat runt på Rose (gamla berzelibar) ikväll. Där var såklart Blondinbella, Robinson Mika, Idol Alice, Anna Book(?), Sibel, Emilia (som också uppträdde) och några fler bekanta ansikten... 
Måste säga att Blondinbella såg högst uttråkad ut där hon satt med sin mamma i ett hörn och sippade på ett glas champagne i ca två timmar iförd en rosa klänning och en vit kavaj...









Fick även med mig en påse produkter hem från Makeupstores nya kollektion Bronzed.
Har förresten kommit på en überbra studentpresent som jag ska önska mig. De lottade nämligen ut
Åsa Jungnelius glasskulpturer från Kosta boda. Superfina!



Dom kostar mellan 700-800 kronor och är ca 17 cm höga och jättesöta!

Nu måste jag sova. Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robinson Mika är så otroligt smal ..

2009-05-30 @ 00:09:40
Postat av: eliza

skojja inte, hon kan ju inte ha gått upp ett gram sen robinson.

2009-05-30 @ 09:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0