snark!

Den här dagen har verkligen gått sjukt långsamt. Har suttit och knåpat på SvB artikeln fram och tillbaka hela dagen. Har mest stirrat rakt in i datan när jag försökt komma på vad jag ska skriva och funnit mig själv surfa kläder någon minut senare...hmm...
Såg en mysig och bra film på LLB idag och i tisdags, Life of a house, eller livsverket som den heter på svenska. Den berör verkligen...
Idag är det exakt fyra veckor kvar till studenten. Även fast veckorna går sjukt fort så känns det som om dagarna på något sätt går väldigt sakta. I wonder why? Den som kom på uttrycket "Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge" borde helt ärligt få sig ett rejält kok med stryk, det är rena rama bullshiten. Fick rysningar idag när jag var ute och gick påväg till Anna då jag tänkte på utspringet, håret på armarna ställde sig upp som könet på en kille... Kan tiden gå ännu långsammare?
Imorgonkväll blir det partaj hemma hos Anna men innan det ska jag försöka sola lite solarium. Dock känns inte det så jättekul med tanke på att det stod i tidningen att Sverige har flest hudcancer fall hos tjejer mellan 15-25... Känns lite dumt att betala för att få cancer, men medtanke på att jag redan röker så lär det ju inte spela någon roll. Vill verkligen sluta röka, när kommer botemedlet?

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0