staden.

Idag har jag spenderat min tid på stan med Anna och Paulina. Efter vi strosat runt ett tag mötte vi upp min älskling och han fick följa med oss och fika. Köpte en bit band på Mattsonsband som jag ska ha som hårband på Studio54/disco skivan på måndag och sen köpte jag även en ljuslila/ljusblå klänning från Zara som jag tänkte ha på studentlunchen.
Det slog mig idag hur kort tid det är kvar i skolan, det är i princip bara nästa vecka sen är det STUDENTEN. Hur kunde det gå så snabbt? Eller rättare sagt hur kan det ha gått så snabbt med ändå så sakta? Idag när jag och pojkvännen (som tog studenten förra året) satt i bilen så påpekade han det faktum att man dagen efter studenten oftast vaknar med en sjuk ångest över vad man ska göra med sitt liv. KUL. Vart jag ska jobba i sommar vet jag, det blir på Vinn samt Danderyds sjukhus, men sen då? Vad ska jag göra i höst eller de veckorna jag är ledig under sommaren? Har inte en jävla aning. Jag vill gärna uppnå någonting med min sommar i år, det är trots allt den sista tiden av njutning innan man ska jobba tills man blir 65 och får pensionera sig för att sen typ gå och vänta på döden(?) haha... Sorry men så känns det just nu.

Imorgon blir det jobb men just nu blir det mys.
Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0