sunshine!

Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar solen, men framförallt ljuset som omger oss i denna underbara årstid.
På vintern/hösten kan jag bli så deppig att det nästan e självmordstankar som blixtrar till i skallen. Ljuset får en att känna sig pigg och fräsch och den energi man saknat under vinter halvåret kommer tillbaka starkare än någonsin.
Men, man måste ju vara lite brun också, för även kroppen behöver färg för att må bra! Igår spenderade jag cirka 2 timmar i solen, resultatet syntes vagt. Idag ska jag åka hem till min älskade far och repetera processen. Alltså sola, sola, sola och självklart tar jag med min boken som jag just nu läser (Marley och jag).

frukosten kallar!



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0