tatuajes

Skulle verkligen vilja göra en tatuering men problemet är att jag är lite rädd för långvariga smärtor. Piercings är verkligen ingen fara men just det att man ska sitta hos en tatuerare och veta att det kommer att ta lång tid gör mig lite rädd.
Men om min mamma vågar så ska jag våga.
Vill ha en bit av en låt-text "iris" av googoodolls

Har funderat länge på om det ska vara själva refrängen:

"And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am "


Eller en av verserna som jag älskar:

"And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive "

Låten är väldigt speciell för mig och jag har vetat länge att den ska finnas i min tatuering men problemet är vart jag ska ha den.

Funderar på något sånt här:
 

Nu måste jag fortsätta plugga Levnadslära och spanska!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Dont ya dare söger jag bara!

Här ska minsann inte brännmärkas in

ngn liten sentimental fjortislåt på

min lilla lilla pluttsyster!

Du kan få tatuera att fuckyoufinger med

en döskallering på om du vill :D

2009-06-16 @ 01:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0