tv-tajm

Rubriken är lite ironisk medtanke på att jag inte gjort annat idag än att glo på tv. Har haft en lektion idag 14.10 direkt efter gick jag hem och kikade lite mer på tv. Imorgon ska jag iallafall jobba 7.40 - 17 så då blir det iallafall något gjort. Fick nyss reda på att morgondagen räknas som röd dag, katshing!
Nu ska jag snart se på mitt efterlängtade Desperate Housewives, spännande!
Auktionerna på Tradera går sakta men säkert uppåt, det kanske blir en och en annan penning.

Var nyss ute och gick med hunden med min pojke. Då vi gick förbi en gran kom jag och tänka på när jag gick hem från skolan för några veckor sen. Då gick jag nämligen förbi en liten skogsdunge och under en gran där låg en liten kille och flinade åt mig. Vad i hela fridens namn gjorde han under en gran mitt på dagen? Jag blev lite lite smått paranoid och tänkte att nu kastar han snart något på mig så var femte meter vände jag mig om, men han bara låg där fridfullt och hånlog mot mig... Undra vad hans baktanke med inboningen under granen var...

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Aida

haha, han spana in dig Eliza!

2009-05-20 @ 20:04:19
URL: http://aidasconfessions.blogg.se/
Postat av: eliza

men typ...

2009-05-20 @ 20:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0