vitt vin

Har verkligen haft en underbar dag! Först var jag modell för www.nelly.com, de hade nylansering av en del brittiska märken och det innebar en PR lunch då Elin Kling, iCity Nina och brudarna var där... Var himla kul, blev en del skratt och missförstånd. Kläderna var FABULOUS!
Efter det bar det av mot söder till kusinen och hennes underbara barn! Fick dock inte träffa min älskling och världens finaste tjej Mulo eftersom hon var på dagis! Fick iallafall träffa Lillen Manuel Junior som är så go' så att man smäller av. Hans fettvalkar är det gulligaste som finns och för att citera min kusin "det här är ända gången i ens liv som valkar är gulliga"...
Sen bar det av till Frescati med pojkvännen och hans syrra för att hämta vunna goodiebags från www.katrinsgoodiebag.se... Nu sitter jag och njuter av ett glas vin efter en god middag! Det ända problemet är att en elak röst sitter och ropar i mitt bakhuvud att jag ska jobba imorgon. DAMN!



Jag och älsklingen när JOI fyllde 18 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0