ångest i dess renaste form.

Nu har jag bokat makeup-kurs på makeupstores hemsida den 5e december då vi ska fira att min kära pojkvän fyllt 20! Känns bra att ha det gjort, sjukt smidigt att man kan göra det via hemsidan också.
Annars sitter jag mest och har lite små-ångest för att det är söndag och att vädret är pisstrist. En dag som denna skulle man ju egentligen ha hittat på något kul. Men man är ju en snäll flickvän som lydigt sitter med sin karl när han målar i hemmet sitt.
Veckans planer är obestämda, kanske äntligen tar mig i kragen och går ut och äter middag med min kära Nanna... Som bekant är vi ganska dåliga på att ses, men det är ju tanken att vi vill ses, som räknas!
Annars blir väl veckan lite som vanligt, ska verkligen försöka hålla mig på benen, vore ju typ ekonomisk undergång att bli sjuk en gång till denna månad. Så man får helt enkelt bita ihop och se glad ut. . .

Nu ska jag fortsätta med att göra det jag gör; Absolut ingenting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0