babbel i allra högsta grad.

Har precis inhandlat årets första julklapp. Till bror min, kan dock inte säga vad eftersom man aldrig vet om han råkar klicka in här. . .
Det känns bra. Jag älskar att ge presenter lika mycket som jag älskar att få. Okej, jag erkänner, älskar att få dom lite mer än att ge dom. Men det är gränsfall. . .
Snart ska jag se på Efterlyst, tur att man har sällskap hemma, är helt seriöst rädd när jag ser det. Vet inte riktigt varför, har alltid varit det. Måste nog vara för att det är på riktigt, plus att själva intro låten är kuslig bara den och den toppad med Hasse Aros röst är total skräck. Haha...
Ja jag är lite störd, men jag anser att man mår bra av att vara lite psykad!
Jaja, nog med babbel. . .

PUSS!


Hah... Ni förstår ju mitt problem, jag lider av ständig tristess...

Kommentarer
Postat av: Pe

jag har redan köpt 2 st :)muhuhu

2009-11-19 @ 12:32:05
URL: http://ohpaulina.blogg.se/
Postat av: eliza

haha vad gillar du min "kissie" bild??

2009-11-19 @ 17:49:07
URL: http://elizasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0