chocolate.

Läste i nya SOLO att alla bloggläsares mardröms läsning är när bloggare skriver om sina sjukdomar (förkylningar, nästäppor och dylikt) fyfan vad min blogg måste vara tråkig då. Det känns som det är de enda jag skriver om, varvat med lite babbel... hah... aja skitsamma egentligen, måste ju ta ut irritationen över sina sjukdomar någonstans. . .

& alla choklad älskare; SOLO skriver även i detta nummer att "Choklad orsakar finnar" är en MYT, score! Nu kan man smaska även fast man har en liten finne i pannan utan att behöva oroa sig för att den ska få sällskap!

Jag som älskar choklad så mycket; skulle kanske skaffa mig ett sånthär tangentbord?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0