första vita helgen på väldigt länge...

Ja, rubriken talar ju lite för sig själv. Blev alltså en chillkväll till!
Summasumarum = VIT.
Efter jag bakat kakor drog jag, sara, anna och paulina till Kista C för att spana in deras nya del. Hittade nada och hade noll shoppinghumör pga att det var en ziljon människor som trängdes och puttades... Efter Kista drog jag hem till Nina och lagade pizza med henne och david. Och så träffade jag Ninas familjs nyförvärv för första gången! Den sötaste lilla vovvisen LEO!
Det är något alldeles speciellt med valpar, man blir liksom glad i hela kroppen av dom. Deras lukt är så speciell och Leo luktade precis som jag kommer ihåg att Babsan gjorde när hon var en liten skitis! Man vill bara att dom ska va sådär små och mysiga hela tiden.
Nej nu känner jag mig lite elak mot min kära vovvi, så jag får credda henne lite också, för hon e ju trots allt mitt lilla hjärta!









Nu ska jag sova, och jag vill inte vakna innan 12.00 imorgon, tack på förhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0