hälsenan

Det här är en älskad vän, en vän om jag har varit med om så mycket med. En som verkligen förstår mig innan och utan. Vi behöver inte nödvändigtvis se något av varandra på veckor, men jag vet alltid att hon finns där för mig, så som jag alltid har försökt att finnas för henne. De band som finns emellan oss kommer att vara, för har man genomgått sånna saker som vi har tillsammans så vet man bara att det kommer att vara förevigt. I år har vi känt varandra i 6 år och de 6 åren har inte bara varit roliga för oss. Men vi har kämpat, med varandra, och vi kommer att klara det, båda två!

Jag älskar den här människan!


(Okej det blev lite blödigt, men ni hajar grejen)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0