Hur gör man?

Idag har jag varit en bra flickvän! Jag har alltså kollat på min kärastes innebandymatch i täby! Det var faktiskt väldigt intressant och kul... Är glad att han har börjat spela igen då jag har saknat att titta på matcherna!
Släpade med mig Paulina till Täby innan matchen och höll på att göra bort mig något fruktansvärt. Vi stod halvt inne i Smycka butiken i Täby C då vi ser en affisch uppsatt på den uppställda dörren. På den är en bild på Laila Bagge.

Jag; Fyfan vilken hemsk bild på Laila, hon ser ju inte klok ut.
Paulina; Ja...hmm....
Jag; Men vänta här står det ju "träffa Laila Bagge 29 november 13-15. 29e....hmmmm?...är inte det idag...?
(båda kollar åt sidan)
Jag; nejmen vafan, där är hon ju, fan...
(halvspringer därifrån och fnittrar hysteriskt)

Pinsamt om hon hade stått lite närmare oss och hört min totala sågning!

Nu ska jag återgå till min hjärngympa. Ska nämligen säga upp mig imorgon, jag är nervös, hur fan gör man?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0