och jakten fortsätter...

Juste, igår testade jag ett par skinnbyxor på HM, jag kan ju konstatera att jakten på dom perfekta skinnbyxorna fortsätter. Det kan vara bland de fulaste jag någonsin satt på mig, dom satt typ uppe i armhålan på mig, plus att min stjärt såg ut som en ansträngd stjärt, ni vet när man spänner rumpan allt var man kan? Så såg den ut i skinnbyxorna från HM och det går fet-bort!
Nu blir nästa försök till att hitta de perfekta brallorna ett par cheap-monday som ser ut såhär;


Jag hatar när det här händer! När man har en bild i huvudet på hur ett plagg ska se ut. Och det plagget finns ju självklart inte, det är bara ens vildaste kläd-fantasier i en salig blandning i hjärnkontoret. Det gör mig tokig. Man kanske skulle bli designer? Har ju trots allt gått syslöjd i skolan...(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0