storm

Stormen är nära, fan vad det blåser... Har kämpat för att hålla mig kvar på marken på jobbet idag.
En av småbarnsavdelningens fröknar var borta idag så jag har myst med 1-2 åringar hela dagen... Dom har vila ute i sina barnvagnar så jag sprang frenetiskt runt och försökte hindra deras vagnöverdrag från att flyga iväg... Samtidigt som jag skulle vara diskret och inte väcka de små liven... Sjuk skillnad från att vara på en avdelning med 3-5 åringar...

Jag var så otroligt trött imorse, trodde inte att jag skulle kunna hålla mig vaken under dagen, men det gjorde jag... När jag kom hem satte jag igång med att städa rummet och badrummet, rensa smink och sånt. Sen åkte jag till Mörby C för att byta skorna jag visade på en bild i ett tidigare inlägg, de jag fick var alldeles förstora och storleken mindre alldeles för små, a shame...

Ska på sko-jakt någon dag, när nu de ska bli av!

Grattis till fina Sara som fyller 21 år idag! JA MÅ HON LEVA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0