svin vaccin

Det är råttgift, rent poison. Igår morse klockan 7 tog jag vaccinet, igår kväll kunde jag inte lyfta armen och nu har jag as ont i kroppen och feberkänningar! Poison! Hoppas verkligen att det går över snarast för det här suger!

Fick en sen födelsedagspresent igår av Ente, en bok som heter; äntligen icke-rökare. Hoppas verkligen att den funkar, håller er uppdaterade när jag börjat läsa den.

Såg också världens sämsta skräckfilm igår "drag me to hell", helt jävla jätte värdo... Man blir så jävla besviken när man hyr filmer och de är dåliga... bläää...

Ikväll ska vi fira sara och om jag inte mår bättre så har jag haft min första vita helg på väääldigt länge...

Nu ska jag sova bort svin-pinan...

PUSS! (glöm inte farsdag imorgon)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0