tji fick vi!

Gårkvällen var jättetrevlig! Vi åt mängder av godis, chips och dip och jag var verkligen i valet o kvalet om jag skulle förtära alkohol under kvällen. Vid 10 tog jag en öl, som sen blev två och sen tre... Så det vart ju inte direkt jättemycket förtäring av de slaget. Helt lagom, helt enkelt! Jag och Nina åkte till Stinsvillan vid 12 för att möta upp David och hans vänner en snabbis, sen spenderade vi natten med att äta nudlar och sova i Lissans säng!

Imorse gjorde jag och Nina pannkisar och sen så var vi inne på Kistas hemsida och såg att de öppnat 50 nya butiker den 1 november, vi blev väldigt shopping sugna och drog våra sega uppenbarelser dit, tji fick vi när det stod stort över hela centrum att de inte skulle öppna förns 24e november :( buhu...



Såhär såg jag ut igår.


PUSS! & kom igen för fan Djurgården!

Kommentarer
Postat av: lissan

fyyyyy va mysigt! Det hade jag också velat göra.. äta nudlar och mysa i min säng!

2009-11-09 @ 01:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0