Ännu mera buhu...

Trött e jag nu...buhu, det är redan söndag, ännu mera buhu... Har varit hemma hos Sara hela kvällen och har haft jättemysigt! Har blivit ett par öl och ett par glas vin... Nu måste jag sova så att jag är en rolig släkting imorgon, ska ju träffa mina favvo ungar.
Ojuste, en av mina bästa, bästa vänner ska åka och kolla på hundvalp med familjen imorgon, hoppas verkligen att de bestämmer sig för att köpa en liten hundis!

Hörs imorgon!



Förra helgen då vi firade att Caroline fyllde 25 år, Matthias, Zenzi, jag & Marcus


Kommentarer
Postat av: Jess

Ska ni hitta på nått roligt, du och de små, eller ska ni mysa hemma? :D

2009-10-18 @ 08:14:10
Postat av: eliza

har faktiskt inte riktigt planerat det än, kanske blir en liten prommis till stinsen ;)

2009-10-18 @ 10:29:42
Postat av: Jess

Haha! Trevligt!:) Lämnade du de små i den där lekparken på överplan när du gick i affärer? ;D

2009-10-18 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0