beloved island.

Godmorgon sunshines!

Även fast det är svinkallt ute, så kan jag inte låta bli att älska precis den hör övergången. Men det får gärna stanna här, inge snö, slask, regn utan bara uppfriskande kyla och blå himmel!
Jag har precis betalat min första "räkning" för att bo hemma och det  känns så jävla sniket! Här har man bott i hela sitt liv, kommit o gått som man vill. Käkat och bjudit alla sina vänner och nu ska det helt plötsligt bli som något hotell där man får betala? haha... Känns fruktansvärt surt om jag ska vara ärlig...




Blir förhoppningsvis snart en resa till mitt älskade Teneriffa... Bilden ovan är från min och Paulinas resa dit när vi gick i 9an...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0