hemlis

Det första jag tänker när jag går upp på morgonen är; När jag kommer hem från jobbet ska jag sova, men icke. Så blir det aldrig, jag är trött, men man vill ju gärna inte slösa bort det enda "liv" man har på att sova. Har iallafall fått reda på en rolig sak idag, kan inte berätta mer om det just nu för inget är säkert än, men snart får ni veta... För jag vet att halva sverige sitter och undrar vad som komma skall, moaha...
Hittade precis en liten lustig bild, såhär ser det ut när flickorna Trujillo partajar



Funderar på att gå ut och ta en liten promenad, rensa tankarna lite, men det är så trist att promenera själv. Blir nog till att ringa Ninan!

<3

Kommentarer
Postat av: P

jag hoppas det där är en gammal bild eliza... du ser......

2009-10-21 @ 19:49:17
URL: http://ohpaulina.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Men vad i helvete! Varthittade du denna bild?

2009-10-22 @ 11:43:11
Postat av: Storasyster

Flizi.. ungefär vart tredje inlägg går ju åt till att klaga över att du känner dig sjuk!

alt nr 1: du hatar ditt jobb och måste byta

alt nr2: du är sjuk på riktigt och har fått ngn mystisk sjukdom

alt nr 3: du är inte sjuk utan bara sjukt missnöjd - pull your shit together och sluta klaga!

2009-10-22 @ 11:49:29
Postat av: Jerret

Flurro, håller med Paulina, det där e väl ingen nytagen bild?

2009-10-22 @ 15:52:32
Postat av: eliza

Jerro & Pau;



Hoohoohoo hold your horses, det är en bild från i somras på mammas 50 års fest. Don´t worry! Måste ha blivit något knas med linsen!



Storasyster;

Carros pappas kamera



1. Jag ska byta jobb

2. Jag är sjuk i huvudet

3. Se punkt 2



2009-10-22 @ 21:36:50
Postat av: Big P

bra, jag hoppas det lilla hjärtegullet! <3pussis

2009-10-23 @ 06:53:53
Postat av: J to the err

"1. Jag ska byta jobb

2. Jag är sjuk i huvudet

3. Se punkt 2"

Hahaha!! Roligt!

Bra med kortet, du får sluta spänna halssenorna på det där viset ;D

2009-10-23 @ 10:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0