hunger

Fredag kväll. Magen kurrar, födan har varit åt helvete hela dagen. Började med att försova mig imorse till halv 8 (började jobba kvart i 8) så det blev direkt in i bilen och iväg. Åt en torr liten knäckebröd skiva och massa choklad som Ingrid (en av mina kollegor) tagit med sig till oss. Sen blev inte lunchen någon über succe, laxpudding, usch och fy. Jag fortsatte flitigt att äta upp Ingrids choklad under dagen. Sen åkte jag och mamma o köpte ny soffa på Mio direkt när jag slutat så det har helt enkelt inte funnits tid till mat, förns nu, då jag cravar efter Tacosen som snart, snart, snart är klara!
Skulle ha åkt till Karin ikväll och firat henne. Men eftersom jag har högskoleprov imorgon och jag varit sjuk hela veckan så känner jag för att vila upp mig så gott jag kan. 8.20 imorgon ska jag vara i min gamla skola (sjukt att det är min "gamla" skola nowadays) i klassrum h104. hihi... 16.15 beräknas provet vara klart ungefär.

Idol ikväll, spännande...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0