panic.

Panik! Vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt tills på lördag?! Har inte hundra bestämt mig för vad jag ska bjuda på för mat. Vet ungefär men blir tveksam hela tiden. Samma sak med "fördrinken" vet inte alls vad jag ska hitta på... Man vill ju bjuda på goda saker, samtidigt har jag inte alltför mycket pengar att röra mig med... Oh sweet jesus. Ska jobba imorgon, slutar 1 och då ska jag fixa alltihop... Handla på systemet för 1:a gången också... hihi, men innan dess så ska jag bestämma mig... hmmmmmm...

Men kul ska de bli, otroligt kul...!




Kommentarer
Postat av: aniluap

du ar bice i tjerten, jag har ringit dig flerra gonger män du värkar ha gätt upp mäj, ar det sa?

2009-10-30 @ 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0