Plans

Ikväll är det världens bästa Desperate Housewives! Innan det har jag några ärenden att ta itu med,
- Hämta paket på ICA från Ellos
- Köpa present till min kära svärmor ;)
- laga mat

& försöka kurera mina bihålor, hur nu det ska gå till...

Veckans planer ser ut att kanske få lida lite eftersom jag känner mig lite krasslig och gärna vill vara på benen till mitt 20 års firande, idag är det en vecka kvar tills lilla jag inte är tonåring längre...
På fredag ska vi fira Karin som fyller år på torsdag, men eftersom jag ska göra högskoleprovet på lördag så blir det lugna fina fisken för mig = ta bilen dit så vet man att man inte kan ens kan ta ett glas vin eller två... Lördag kväll blir det fest igen, "hejdå" fest för Ally, Lisa och Sara som ska åka till Thai!

Hoppas att jag håller mig på benen. Annars får planerna lida, iallafall de roliga, HP kan jag nog härda plus att man kan skylla på feber-förvirring om man får ett sug resultat, ho!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0