Presenter, ja tack!

Ligger hemma och tycker synd om mig själv... Har bestämt mig för att vara hemma från jobbet nu och kurera mig lite! Det tycker jag att jag e värd... Gårdagen var en jättebra födelsedag, fick jättemycket fina presenter. Måste berätta om min fruktansvärt påhittiga bror. Hans flickvän (som annars brukar stå för present inköpen) jobbade, så hon sa till honom att hon inte hade tid och att han fick köpa presenterna i år.
Det resulterade i 5 paket;









Summering; han har verkligen ansträngt sig och han var jättenöjd med sina fynd och jag blev självklart jätteglad!

Fick också ett par überläckra skor, men känner mig lite osäker...någon som tycker något?



Sen fick jag såklart andra saker också som jag blev jätteglad för!

Jag älskar presenter!

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Jerr

Jag tycker nått! Att dom e skitsnygga :)

2009-10-28 @ 20:19:16
Postat av: P

din bror är klockren, hahah!

skorna är fina, dock känner jag dig och tror att dom mest kommer bli en prynad där hemma!

2009-10-28 @ 20:29:48
URL: http://ohpaulina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jennie satt å bläddra i en gammal Cosmopolitan igår och såg en bild där hon tyckte att en tjej verkade bekant - det var du ;)

2009-10-29 @ 09:11:30
Postat av: eliza

Jerr: Jamen ja exakt, men är lite osäker på (precis som paulina säger) att jag kommer att använda dom.



Paulina: Ja de är ju d, han e sicko, men världens bästa brorsa ändå, sjukt genomtänkta presenter ;D haha...



Jess igen: Jasåå, vad var det för bild då?:)

2009-10-29 @ 12:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0