Rätt lätt...

Jahaja, soffpotatisar. Nu är jag hemma och äter lunch.
RÄTT LÄTT PROV... haha... det stör mig att man inte får mer tid på sig, 50 minuter för varje del, det är omöjligt, hinner inte med...
Har iallafall sällskap av jeppe, fredrik, lucas och filip. Slipper man stå ensam på skolgården som ett litet fån...
Känns sjukt att vara i skolan igen, gå i korridorerna, sitta i de gamla klassrummet... Har provet i mitt gamla spanska klassrum, sicko...

Ikväll blir det fira världens bästa Pia och sen kanske åka en sväng och säga hejdå till Lisa, Sara och Ally...

Wish me luck!



Den här saken ska jag ha på mig ikväll, från Ellos, 199;- (99;- med lite rabatter, hih)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0