Sån e jag

Godkväll mina kära!
Idag mår jag som en blöt socka! Med andra ord, inge bra alls, jag har as-ont i bihålorna och kroppen! Buhu, stackars mig, jag är alltid sjuk, jag tjatar alltid om det och jag tycker synd om mig själv, sån är jag!
Är iallafall väldigt stolt över mig själv som trots detta har varit på jobbet hela dagen och härdat, dels för att jag inte har råd att vara sjuk och dels för att Sebastian nyss hade samma "sjukdom" som mig och härdade ut på jobbet, så jag kan ju inte vara sämre. Om jag hade jobbat på Vinn hade jag dragit täcket över huvudet, ringt där underifrån och sjukanmält mig...

Sån e jag. Muhu...

Jag sitter och funderar på vad jag ska önska mig i födelsedagspresent? NÅGRA FÖRSLAG TACK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0