Aloe Vera

Nu ska ni höra och häpna. Idag hade vi mini-spa på jobbet med Aloe Vera produkter. Det var två kvinnor som kom och demonstrerade sina varor. Jag har nog aldrig varit så såld på något i hela mitt liv. De demonstrerade en aloe vera juice som skulle vara bra för magen. Den skulle vara bra för exakt alla de åkommor som jag har med min mage. Och om detta funkar mina vänner och kvistar så kommer förmodligen min halsbränna sluta upp och mitt halsont som kommer från halsbrännan kommer i sin tur också då att försvinna, låter inte detta underbart? Det vill säga OM aloe vera forever juicen fungerar.

Tre månaders förbrukning kostade mig 870 kronor = Svindyrt. Men jag repeterar; om detta är botet på mitt obotliga magont/halsbränna/halsont så betalar jag mer än gärna. Och om inte, så kan man lämna tillbaka det utan att förklara mer än att det inte fungerade och då får man pengarna tillbaka.

Jag valde en Aloe Vera orginal och två Aloe Vera Berry Nectar



Nu är det bara att hoppas att de funkar, om det inte funkar borde det iallafall ha lite placebo effekt, eller vad säger ni?

Kika här om du är intresserad



Kommentarer
Postat av: tessan

dom är äjtte bra , jag fick bättre hy och kännde mig mycket piggare och min mage vart bättre ;)

2009-09-24 @ 20:42:42
Postat av: eliza

ja vad skönt att höra, hoppas verkligen att de fungerar på mig också!

2009-09-24 @ 21:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0