bajsad på.

Gårdagen på jobbet var seg, helgsvittringen gjorde att tiden gick SÅ otroligt sakta. När jag sedan slutat jobbet promenerade jag till Mörby C för att vänta på min kära pojke. Sitter då på en bänk, med en burk cola light och ska precis till att tända en cigg, varpå jag känner något skvätta till på min syrras (observera syrras) skinnjacka. Jag fick en snabb tanke om att någon kastade något på mig, men ingen var tillräckligt nära för att ha kunnat kasta något på mig. Tannken slog mig då att det kunde vara hagel på g. . . men det vore ju väldigt suspekt om det bara haglade ovanför mig. Kollar då upp; 20 meter upp i luften på en lyckstolpe sitter två AS-NÖJDA fåglar som jag senare upptäckte hade skitit ner min väska. Kul jävla liv.
Man kan ju iallafall vara glad att de inte sket ner mitt huvud. Men jag ska berätta att förnedringen var total...

Som om inte det var nog har jag spenderat natten på badrumsgolvet. I magkrempor... KUL!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och senare beger jag mig till Täby C för att kika på skor med min pojkväns mamma och syster.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0