fredag är dagen...

Imorgon är det FREDAG, fy tusan vad skönt... Det har varit en jobbig vecka med mycket nya intryck och omställningar... Ska ta helgen till att smälta allt som hänt under veckans gång. Paulina kom över idag och vi (jag lagade, hon dukade) lagade pannkakor till middag ikväll och sen kikade vi lite på tvn, trevligt med lite socialt liv nu när man är en working woman...
Jag öppnar på jobbet imorgon, ska bli intressant medtanke på att jag inte gjort det förut och så har ingen förklarat hur jag ska göra heller, hoppas att allt går bra, annars blir det nog lite problematiskt... Jag vill vara pigg imorgon, så nu blir det till att krypa ner i kojjan (känner mig som en 90årig tant, men är hellre pigg imorgon än att jag sitter och slötittar på tvn i två timmar till)

Puss och godnatt!


Eftersom min karl inte sover hos mig idag så  har jag min trofaste följeslagare i fotändan, hon e bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0