krasslet fortsätter.

Känner mig krasslig i hela kroppen. Min dumma mage fortsätter att vara elak och nu har även ryggen börjat joina magen... Sjukt irriterande!
Har verkligen lovat mig själv att jag inte ska stanna hemma från jobbet om jag inte är dödsjuk. Men å andra sidan kanske jag får ta tillbaka det om det fortsätter såhär "halvsjukt" under en alltför lång period. Ska verkligen ta denna helg till att vila upp mig. Fast det är ju så tråkigt att bara ligga och dö när man äntligen är ledig. . .
Tuff choice det där med att vila eller inte...
Just nu vill jag mysa med min man, åka iväg någonstans, bara han och jag i flera månader och bara vara med varandra. Hur bra vore inte det? Men verkligheten är tyvärr inte så...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0