Mint Intense

Hej mina kära!

Jag har inte skrivit så mycket sedan jag började jobba på Dagiset i Måndags, anledningen är att jag har varit sjukt trött och lite apatisk.
Det är inte precis som jag tänkt mig att jobba på ett dagis, men jag hoppas att jag ska kunna anpassa mig...

Idag efter jobbet åkte jag in till stan för att möta Anna (som förresten fyllde år igår, grattis på henne!), Paulina och Joi, vi gick runt lite och jag klagade lite på livet (det hör till min livsstil och min livsfilosofi) efter vi kikat lite så var det dags för mat, Pizza hut... Varför är det alltid så att man inte tror att man ska bli mätt på en Single pizza och överväger att ta en double pizza när man ändå alltid blir supermätt efter 2 bitar av Single pizzan? Jag tror nog att jag är omättlig när jag är riktigt hungrig, men det mina kottar, är jag inte...

Nu ska jag knapra lite på en annan mörkchoklad favvo; Mint Intense

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0