några ord från mitt hjärta.

Mitt liv består fortfarande till stor del av det som en gång var mitt liv till fullo. Nu är detta en del av mitt liv i form av ett minne och erfarenheter. Jag vill inget hellre än att hjälpa andra och drömmen om att öppna en egen klinik är fortfarande min!

Jag har en sak på hjärtat;

Jag kom och tänka på alla som är sjuka i ätstörningar. Sluta klamra er fast vid sjukdomen, ge upp tryggheten och kasta er ut i ovissheten, för det kan inte annat än att bli bättre!

Se framåt, inte bakåt, sluta trampa på samma ställe, släpp stoltheten i sjukdomen och våga satsa på något nytt, något spännande, ett friskt liv. Våga att inte vara sjuk, våga identifiera dig som en egen individ och inte som sjuk.




Kommentarer
Postat av: p

hej!

hittade hit av en ren slump.

bra skrivet, så sant så!

hoppas du har det finnemang. var ju evigheter sedan man såg eller hörde något av dig.

kram

2009-09-11 @ 22:24:33
Postat av: e

Detsamma! Hur mår du nu för tiden?

2009-09-26 @ 14:14:38
Postat av: pill

jag mår goodi! och livet rullar på som aldrig förr :)

hur mår du själv, och vad har du för dig om dagarna?

puss

2009-09-28 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0