5 / 4

Good morning. Ber om ursäkt för dålig uppdatering, har inte haft tid helt enkelt. Lördagen var en väldigt bra dag, det var supertrevligt hos Marre. Hela dagen var bara bra helt enkelt! Igår morse när jag vaknade så ringde Nina och David och frågade om jag vill följa med hem till Lissans resident och äta pannkisar. Det ville jag såklart och när vi var hemma hos Marie och Janne så passade vi på att ringa till Liss och Malla på farmen där dom befinner sig. Gud vad underbart det var att höra L's röst, hon lät så glad och alldeles underbar! Jag saknar dom så att det kan göra lite ont i bland... Men *TRUUUUMMMVIRVEEEEEL* den 4/10 kommer dom förmodligen hem. Ett datum, nu kan man börja längta, räkna ner och planera.

Nej nu får det vara nog med hyllningar till Australienborna. Jag har mycket att stå i idag, måste städa hela lägenheten för inatt kommer mamma hem, om hon ser hur det ser ut nu kanske hon vänder i dörren inatt och åker tillbaka till Teneriffa...

Aja gotta go. Have a good one.

(BTW vafan är det för jävla piss väder?????)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0