mat, mat, mera mat...

Godeftermiddag gott folk!
Kvällen igår slutade hos Sara. Anna och Sara drog sig till "Bryggan", något hak i Märsta och jag kände inte för att joina så jag knatade de två portarna från Sara till mig och sen kom Basti och hämtade mig.
Jag gav honom ett JUMBO påskägg igårkväll innehållande 1.3 kg rabarberstänger och 400 g marabou + några brejk. Strategiskt av mig att ge honom hans favoritgodis rabarberstänger då jag inte själv tycker om dom? Eller?
Har precis kommit hem från årets första påsklunch hos Bastis farmor och farfar, det var trevligt och mycket god mat. Här efter följer två till påskfiranden, på söndag hos Bastis mormor och på måndag hos min kusin. . . (Måste nog fasta lite imorgon). Ikväll ska vi äta middag med Jonne och Elin på Fridays, shit det känns inte som om man gör annat än och äter i dessa dagar... Men gott är det iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0