Morning sunshine.

Solen skiner, är det inte helt underbart? Vanligtvis skulle jag blivit irriterad över att jag blev väckt av att solen lös in i mitt rum, men inte idag...(okej vaknade lite av Bastis väckarklocka också, men mest av solen)...
Anyway, idag ska jag och Nina besöka sollentuna c lite snabbt och uträtta några ärenden, sen ska vi promenera bort lite påskmat, så att vi får plats med mer mat hemma hos Marina ikväll. Vi ska nämligen fira av Marina, Jeppe och Ewelina ikväll. Alla tre ska åka utomlands och jobba. Kul för dom, trist för oss :(

Nu ska jag städa i ordning lite i lägenheten och fortsätta njuta av den soliga dagen och ledigheten!

Pyss.



Ser ut som jag har underbett, men aja bjuckar på den. PYSS igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0