Påskkärring

Godmorgon! Jag har precis ätit frukost och ska snart bege mig iväg till gymmet. Men först måste jag ta en huvudvärkstablett. Har haft ont i huvudet sen igårkväll. Undra om det kan vara någon konstig sockerkick från allt godis jag ätit(?)...
Iallafall är jag ju ledig idag, skulle egentligen ha jobbat för Synk idag, så därför tog jag ledigt från mitt vanliga jobb, men så blev det inställt. Så nu sitter jag här, med noll fantasi om vad jag ska hitta på idag förutom att träna. Någon som har några förslag?
Det är verkligen jätteskönt att vara ledig men något kul måste man väl hitta på?

Jag kanske ska ge mig ut och gå påskkärring?
Hahah...
Have a good one... Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0