Tjofaderittan

Hey bloggen!
Här sitter jag och sippar på en kopp the och beställer mat inför nästa vecka.
Dagen har gått oroväckande fort, dock väldigt skönt.
Hockeyn igår var fruktansvärt sur. Förlust mot HV efter att ha lett med 3-0 är ju lite irriterande. Men jag hoppas och tror att vi vinner imorgon!
Dagens planer då? Ska bara ta det lugnt med min prins! De andra tjejerna ska gå ut för dom får lön idag (eftersom 25e infaller på Söndag så får de lön idag, stackars jag får lön den 26e, så jag får vänta tills måndag).
Nästa vecka är det min sista vecka på avdelning 75. TRIST! Sen ska jag nämligen börja jobba på Strokeenheten. Det ska också bli spännande, men jobbigt att börja om på ny kula och komma in i ett helt nytt arbetsgäng. Det går nog säkert bra. En sak som är lite annorlunda där är att jag även kommer ha kvällstjänstgöring, så ibland blir det sovmorgon för lilla mig! Skönt!

Nej nu ska jag fortsätta med beställningarna!
Ha en trevlig löningsfredag och simma lugnt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0