@ work

Hej mina vänner! Det är inte ofta jag tar mig tid att blogga på jobbet, men har kommit fram till att det kanske är en bra idé att börja göra det medtanke på att jag aldrig verkar få tid till det hemma. (Får tänka på saken).
Ikväll ska jag hem till Bastis moster som bjuder på middag. Ska bli väldigt trevligt, var längesen jag träffade henne. . .
Idag är det redan halvvägs till helg, ibland undrar jag verkligen vart tiden tar vägen. Timmarna går långsamt men dagarna snabbt, it doesn't make sense. Aja, så kan det vara.

Funderar starkt på att ha en vit helg. Måste verkligen, verkligen, verkligen vila upp mig ordentligt iallafall. Sova ut för en gångs skull!

Nej plikten kallar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET ÄR JU LÖNINGSHELG KOMPIS. KOMIGEN VAAAAA

2010-04-21 @ 16:08:14
Postat av: eliza

inte för min del så kom igen själv. . .

2010-04-21 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0