Absolut Vodka

Hej hej hallå i regnet!

Idag har vi haft släktmiddag hemma hos oss för att min mamma fyller år imorgon! Världens bästa mamma fyller 51 år imorgon, grattis på henne!

Igår efter jobbet var jag och grannen jenny lite produktiva, hon hjälpte mig att lägga upp massa saker på tradera. Hon agerade modell och jag fotade. Måste ju maka lite plats i garderoben nu när vi ska till London!

På torsdag ska jag sysselsätta mig med en rolig sak, jag ska nämligen plåta för Absolut Vodka. De var ett tag sen jag gjorde en plåtning nu så de ska bli skoj. Kommer bli en galet lång dag... Först plåtning från 9 på morgonen och sen jobbar jag kväll på sjukhuset från 13-21. Men man e ju ung så de ska man väl klara
Nu ska jag kolla på Valentines day.
Hörs. Simma lugnt i regnet.



Jag och Sara för några helger sedan hemma hos Lisa!




Kommentarer
Postat av: lissiii

guuud så kul! Vad stolt man blir!go go go flisii

2010-08-18 @ 04:42:20
Postat av: eliza

visst ser jag rätt lite nöjd ut på bilden?????

2010-08-18 @ 06:31:48
Postat av: leslie

lite, med all rätt ;)

2010-08-19 @ 04:40:27
Postat av: Jerret

Fotas för Absolut - kul!:D Med tanke på hur noga å välgenomtänkta dom e med design och sin profil kommer det säkert bli skitsnyggt!

2010-08-19 @ 14:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0