Äntligen.

Oj oj de var inte igår jag skrev, men lugn. Jag har inte glömt er, har bara haft viktigare saker för mig. I måndags kom nämligen Lisette och Malla hem, ÄNTLIGEN. I veckor och veckor hade jag och Nina för deras hemkomst. Medtanke på att ingen annan visste att dom skulle komma hem och dom inte tänkte uppenbara sig för ens på fredagen så blev de en hel del smussel. På Fredagen, efter många dagars paranoja från min sida, hoppade dom äntligen ur kartongen och visade sig! De blev en jätterolig kväll som sen slutade i en minneslucka... Kvällen där på fortsatte i samma anda fast den var inte riktigt lika rolig.

Igår spöade Bk Stolpskott motståndarna med 1-0 trots att vi bara var 5 spelare på 7 manna och dom hade 4 avbytare, vi var grymma!

Nu ska jag pussas lite. Hörs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0