London!

Halsen ömmar fortfarande och öronen också, men förhoppningsvis går de också snart över. Jag har inte partajat på två helger, två hela helger utan en enda droppe alkohol, känns sjukt skönt!
Idag har jag varit i Kista C och letat present till min mami som fyller år på onsdag, hittade inget till henne men köpte en träningströja till mig själv och en klänning (som jag dock ska lämna tillbaka). . .
En annan SUPER rolig sak som hänt idag är att jag och min älskade har bokat en resa till London! Äntligen har vi tagit tummarna ur rövarna och bokat en resa. Den 14-17 oktober bär de av för oss.

Jag längtar längtar längtar massor!

Imorgon blir de jobb igen, back to work efter en vecka och två dagars sjukdom. Känns sådär måste jag faktiskt erkänna.

Men nu har vi iallafall London att se fram emot!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0