14 februari

Har haft en helt underbar dag med min älskade pojke. Folk verkar tycka att alla hjärtans dag är skit, hur kan man tycka det? Det är ju hur mysigt som helst. Man behöver ju inte nödvändigtvis spendera den med en partner! Allt är bara en total mysfaktor idag. Jag har gått runt hela dagen och känt mig alldeles varm av kärlek.
Har kommit på att Sebastian är min drog, eller det har jag ju vetat längre men jag kan verkligen inte få nog av honom. Min kärlek.
Vi brunchade på Kung Carls bakficka och sen strosade vi runt i stan i flera timmar idag och det var mycket bra! Fick ett par jättefina byxor och en snogg oversize tröja!

Nu har mamma mysat till en riktigt god middag och snart ska den avnjutas. Sen till kvällen blir det film. Fick massa filmer av Nina igår som hon köpt i Asien. Jag som älskar filmer tackade och bockade såklart!

Ha en fortsatt bra söndag och alla hjärtans dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0