2 ½ år

Hej alla glada! Idag är jag busig och bloggar från jobbet. Ajabaja Eliza! Men ibland får man göra undantag eller hur?
Idag har jag och min älskade Basti varit tillsammans i 2 ½ år! Det ska vi fira med middag och bio i stan! Vet dock inte vilken film det blir än, vi är lite oense! Jag vill se Shutter Island och han vill se Avatar. Eller rättare sagt, jag vill se båda men helst Shutter Island och han vill absolut inte se Shutter Island, så jag får nog vika mig. Men det kanske jag kan gå med på!
Annars ser planerna för helgen väldigt proppade ut. Imorgon blir det staden med Nina på dagen och sen ska jag till min Moster som fyller 60 för att sen åka till Sara och träffa alla tjejer, mys!
Söndagen kommer nog spenderas i fosterställning på soffan, he...

Ha en trevlig kväll! PUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0