2/2

Har lidit av en sjuk trötthet sen igår. Vet inte om det är vintervädret som börjar komma ikapp en eller att jag bara är lite halvt utmattad just nu. Det blir nog bättre snart hoppas jag.
Idag lös solen in i mitt kök på jobbet, HELT UNDERBART! Klarblå himmel, glittrande snö och strålande sol, det är så vintern ska vara, inte mörk och jävlig!

Jag har kommit in i en liten shopping-era. Eller rättare sagt; jag vill ha allting, vill byta ut hela min garderob, men så kommer verkligheten ikapp en som säger åt en att man inte kan ha hur mycket kläder som helst. Och det är ju i och för sig sant, men det är ju så jävla kul att känna sig riktigt snygg i nya kläder. Jag är inne i min-garderob-är-propp-full-men-jag-har-ingenting-att-ha-på-mig stadiet, om ni förstår vad jag menar.

Aja over and out.


Och förresten, Grattis till Jess som fyller 22 år idag! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Claudia

BLI BÄTTRE PÅ ATT UPPDATERA QWINNA!

2010-02-04 @ 09:16:22
Postat av: Claudia

GRRRR. SÅNNA SOM DU BORDE INTE ENS FÅ BLOGGA... DIN ICKEUPPDATERARE...

2010-02-06 @ 09:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0