baka baka...

Nina är äntligen hemma! Har saknat henne måste jag faktiskt erkänna. Kändes väldigt skönt att få höra hennes röst genom telefonen idag. Min fina Nina.
Imorgon får jag nog se min lilli.

Men nu är jag i baktagen, ska nämligen bjuda på fredags frukost imorgon på jobbet (en i personalen gör det varje vecka) det är väldigt mysigt faktiskt. Eftersom det är alla hjärtans dag på söndag så har jag gjort en lite extra kärleksfull frulle. Det blir hembakt för hela slanten: havretekakor, ciabattabröd, hallonkaka och chokladmuffins. Sen bjuder jag goa pålägg och kaffe :)

PUS!

Kommentarer
Postat av: Jess

Det låter som maxat mys det där! :D

Jag vill ha recept på havretekakor, låter jättegott!

2010-02-11 @ 20:47:43
Postat av: Eliza

Dom är super! Kan säkert skicka med några som blev över hem till er, eller så skickar jag helt enkelt bara receptet. eller både och. :)

2010-02-12 @ 14:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0