Beslutsångest i dess renaste form.

Åh vad skönt det är att sitta ner. Man blir verkligen helt bananas i huvudet av att stå och gå hela dagarna.
Har ätit egenbakade semlor idag! De var supergoda!
Sen efter det blev det lite träning. Känns skönt att förkylningen är borta så att träningen kommer igång.
Annars då? Vad har jag för mig? Inte så mycket, jobbar och sliter och är tröttare än någonsin.
Snart ska jag äta middag, har lagat ost och broccolipaj, vet dock inte hur den smakar men jag hoppas att den är god!
Ha en trevlig kväll. Nu ska jag fortsätta ha beslutsångest om Gotland vecka 29.

PUS!

Kommentarer
Postat av: pollan

du ska med älskade...klart du ska vara med dina älsklingar och busa

2010-02-16 @ 20:29:05
URL: http://ohpaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0