curl.

Jaha, så var man tillbaka i väsby efter en snabbfärd till Uppsala. Tråkigt nog förlorade Sumpan mot Gottsunda med 8-6 om jag inte minns helt fel.
Har under två dagars tid nu funnit mig själv kikandes på curling, jag har kommit fram till att jag inte förstår ett enda dugg av den sporten, kan man ens kalla curling för en sport lixom?
När jag gick i högstadiet testade vi i idrottsklassen på curling en gång, det var inte alls kul, det enda som var roligt var att glida på isen och att ha den där gummisulan på ena foten. Men det är väl tur att smaken är som baken - delad. But still, det verkar så sjukt meningslöst att curla.

Jag har lite problem med min karls data måste jag erkänna, han har köpt en liten Sony Vaio, känner mig som en riktig klumpte när jag slår fel hela tiden... Och om jag känner mig klumpig undrar jag hur han känner sig, som har dubbelt så stora händer och fingrar som mig?

Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0