dripp-dropp

Godmorgon(?) alla kära i vårt droppande land. Gårdagen var mkt trevlig! En bra lördag med andra ord.
Dagen idag känns sådär, har galen söndags ångest. Men ska snart bota den med ett besök i Kista C och lite mys med en älskad pojke. Det blir bra.
Guess what? Jag har ont i halsen igen, det är så kul att ha det så jag tänkte, vi kör en omgång till... pff...
Helt sjukt hur helgen kan gå så fruktansvärt snabbt? Ska det vara såhär hela ens liv? Man går och läntar ihjäl sig till helgen hela veckan och sen tar den ändå slut på 2 röda... Nej nu ska vi inte vara negativa, har haft en fin helg men hoppas att veckorna rullar på i en farlig fart nu så att det kan bli mysig vår någon gång!



Min mat i fredags på cypern, MMMMMM säger jag bara!





God frulle igår!



Söta Mulo hos Moster igår!



Hos Jeppe igår kväll!

Gotta go. Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0