Hard Rock Café!

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh vad dåligt jag mår. Är absolut inte bakfull, har bara fått årets otrevligaste förkylning i mina bihålor. Kul liv.
Gårkvällen var jättetrevlig! Vi käkade middag på Hard Rock Café och sen gick vi till Anchor. Har varken varit på Hard Rock eller Anchor innan så det var spännande!

Idag fick jag galna cravings efter vår. Solen lyser ute och himlen är klarblå. Tänk när man sitter och fikar ute första gången på våren. Eller när man tar sin första öl i vårvädret. MYS! Vill ha vår nu.

Snart ska jag åka till IKEA med Paulina, hon hävdar att jag är skyldig henne det för att hon följde med mig till Täby förra söndagen. Får väl ställa upp för laget då.

PUS!



Kommentarer
Postat av: Jerry

Jag visste väl det, att det bor en liten rockertjej där innom dig med ;D

2010-02-07 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0