lördag morgon. . .

Oh Lord! Nu har jag sovit i 12 timmar och jag är fortfarande trött. Vad är det för fel på mig? Mamma säger att jag är svart under ögonen och så kollar hon oroligt på mig. . .
Igår efter jobbet åkte jag in till stan och köpte örtcigg, det är nikotin och tobaks fria cigg. Dom smakar helt okej, inte jättegott men heller inte jätteilla. Tänkte pröva dom ett tag iallafall, sen får vi se hur det går.

Det var meningen att jag och Nina skulle dricka vin och snacka skit igår kväll, efter ett halvt glas vin var jag så trött så att jag knappt visste vad jag hette så vi dog framför tvn och kikade på Flyga Drake.

Ska verkligen försöka vila upp mig ordentligt i helgen, inget ansträngande här inte. Sen på måndag ska jag ringa till doktorn och försöka lokalisera vad det är för fel på mig. Är det möjligt att få göra en helrenovering av sin kropp? Byta ut allt som funkar lite halvdant till nya delar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0